Deklaracja zgodnosci


I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu.

Dane teleadresowe jednostki:

Telefon: +48 43 827 14 25

E-mail: sekretariat@edu.lojagiellonczyk.pl

Adres korespondencyjny: ul. Żwirki i Wigury 3 98-200 Sieradz

Data publikacji strony internetowej: 2012-11-30

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-02-14

Strona internetowa jest  (100%/100%, test ułatwień dostępu wykonany za pomocą Tingtun checker) zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-03-15.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Olga Kałuzińska, olga.k@lojagiellonczyk.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 43 827 14 25

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,

na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o który element strony internetowej chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

  1. Wejście główne do szkoły znajduje od ulicy Żwirki i Wigury, do wnętrza szkoły prowadzą schody,  nie ma podjazdu dla wózków, wewnątrz budynku szkoła nie jest dostosowana dla osób na wózkach inwalidzkich.
  2. Dla uczniów dostępne jest również wejście do budynku z dziedzińca szkoły od strony zachodniej oraz do budynku dydaktycznego od strony południowej. Przy wejściu głównym i wejściu do budynku dydaktycznego  zamontowany jest system kontroli dostępu do szkoły.
  3. Szkoła posiada trzy kondygnacje, piwnica, parter i pierwsze piętro. Nie ma windy, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych.
  4. Na łączeniach dwóch budynków (głównego i dydaktycznego) znajdują się 4 stopniowe schody.
  5. Wewnątrz budynku w części wschodniej i południowej znajdują się dwie klatki schodowe. Budynek nie posiada wind. Toalety nie są przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
  6. Dla osób niepełnosprawnych dostane jest jedynie wejście na teren sali gimnastycznej, która znajduje się na parterze.
  7. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku jest zapewniona w sposób wizualny (tablice informacyjne, droga ewakuacyjna). Szkoła posiada oznakowanie dróg ewakuacji, instrukcje dla personelu z zakresu ochrony przeciwpożarowej zasad postępowania na wypadek ewakuacji.
  8. Nie ma miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
  9. Istnieje możliwość wstępu z psem asystującym osobom niepełnosprawnym po uzyskaniu zgody dyrektora szkoły.
  10. Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu oraz on-line.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego.

31‑03‑2021 12:12:32
Dokumenty:
Plik pdf Raport o stanie zapewniania dostepnosci podmiotu publicznego.pdf
31‑03‑2021 12:17:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
106KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja RODO.pdf
19‑03‑2024 11:20:50
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
412KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
675KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Administrator , w dniu:  23‑05‑2019 07:00:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Administrator , w dniu:  23‑05‑2019 07:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
19‑03‑2024 13:50:25
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie